LIPS STYLE CLEO FEHÉR ÉS RÓZSASZÍN RÚZSVIBRÁTOR
Leírás
Most a LYPS STIYLE márka minőségi rúzsvibrátorral kerül piacra, 10 hihetetlen rezgésmóddal, puha és selymes antiallergén szilikonba csomagolva. Most már nemcsak a rúzs a nőiesség szimbóluma, hanem az öröm szimbóluma is, az evolúció és a történelem a nők érvelését és szabadságát, mindennek az élet örömét, a stílust eredményezte STÍLUS Ez inspirálja a női rúzsok történetét, és 100 éves történelmének tiszteletére a legjobb rezgő rúzsok eladását a nők számára ma!
- Antiallergén szilikon
- Újratölthető usb mellékelve
- 10 rezgési minta
- 1 Motor
- Erőteljes és csendes
- lítium-ion akkumulátor
- Könnyen tisztítható
Bár létrehozása még régebbi lehet, ha figyelembe veszik az egyiptomi és görög kultúrában használt pigmenteket, a szöveg és a tudás találkozik az első századdal, és továbbra is érvényben marad, mint a nőiesség összetett szimbóluma.
Van olyan nő, aki nem visel rúzst a pénztárcájában? Lehet, bár tagadhatatlan, hogy ez az elem a női szépség szimbóluma és a népi kultúra ikonja. A laboratórium 100 éves fennállását ünnepli, és világszerte közel 1000 millió darabbal továbbra is a legkelendőbb sminktermék.
A labialis története még régebbi lehet, ha figyelembe vesszük az ókorban a nők elsődleges összetételét. Egyiptom egy részén néhány természetes pigment működött a jelenlegi smink alapjaként. A hálózatok összeolvadtak, hogy a szemben és a szájban használt színeket adják, de kezdetben csak az arisztokrata társadalmi osztály számára voltak megengedettek. (Lásd még: Mi történik, ha a nők pótolni akarnak?)
Görögországban a változásban lévő nők ajkukat festették, jelezve, hogy prostituáltak, míg Rómában a magas osztálybeli hölgyekké váltak.
Az ókori fáraók és királyok is alkottak, bár ez a tény messze nem hiúság kérdése volt, számukra a smink a szellemek és a gyógyhatású tulajdonságok szétválasztásához kapcsolódott. Például tulajdonságokat tulajdonítottak a gonosz szem eltávolításának vagy őseik erejének ábrázolására.
De a forradalom 1915-ben érkezett meg az amerikai Maurice Levy kezéből. Azzal az ötlettel, hogy megkönnyítsék az alkalmazást és megszüntessék az ecset használatának nehézkes folyamatát - amely paradox módon ma újra divatba kerül -, Levy és más gyártók úgy gondolták, hogy a megoldás egyszerűbb és higiénikusabb bemutatás.
Sok kísérlet után Levy egy rúd alakú balzsamot hozott létre, először egy kicsit instabil, de később a ma látható termékké vált. Röviden, kitalált egy rúzst, amely egy platformra volt rögzítve - amely csúszott, amikor a rúzst viselték -, és ez egy fedéllel ellátott fémcsőben volt. Ily módon a rúd újrafelhasználhatóvá vált.
Voilá, valami ilyen egyszerű még ma is par excellence termék és a nőiesség összetett szimbóluma. A többség szerette, de a legradikálisabbak megvizsgálják, akik elnyomó, macsó, provokatív és rendkívül szexuális tárgynak bélyegzik, a rúzs mégis a szépségpiacon marad.
colA labialt a fogyasztás és a személyes elrendezés tárgyának tekintik, amelyet olyan környezetben fogadnak el, ahol a modernitás kívánatos, és a szakmai siker dominál az élet céljaként (...) De nem szabad elfelejtenünk a smink első funkcióját, és ez egy illúzió vizuális létrehozása.
Ideiglenesen módosítja az arcot, és ezáltal azt a módot, ahogyan használói megjelennek a többiek előtt, amint azt a Perui Katolikus Egyetem 'Rúzs: identitás, bemutatás és a nőiesség tapasztalatai' című tanulmánya írja le.
Ez a kutatás azt is sugallja, hogy bizonyos színek kiemelik ezeket a macsó gyakorlatokat. Az ajkak vörös színének mindig is kiemelkedően szexuális konnotációja volt.
A nőiességet azonosító elemeket alábecsülhetjük, de olyan diskurzusokat és ismereteket tartalmaznak, amelyek arról szólnak, hogy mit jelent a társadalom számára nemcsak nőnek lenni, hanem elérni egy bizonyos ideális képet. col A kozmetikai ipar ezekkel a szimbolikus értékekkel játszik col, jelzi a szöveget.
A smink és a reklám egyesülése valószínűleg minden idők egyik legerősebb tömeges terjesztő fegyverét hozta létre. A magazinoktól, a médiától és most a szociális hálózatoktól kezdve a tökéletesség, a divat, a trend, a nő, a férfi, a gyermek, a homoszexuális ideál eszményét fokozza az élet modelljeinek állandó bemutatása.
A labialis fontos szerepet játszott a történelem kulcsfontosságú pillanataiban. Amellett, hogy a színház eleme is, például Elisabeth Arden által a második világháború alatt forgalmazott termék volt egy olyan kampányban, amelyet colA kampány mint kötelesség col, hogy megpróbálja csökkenteni a világ által tapasztalt válság hangját.
TERMÉKINFORMÁCIÓ
- Teljes hossz: 10,2cm
- Átmérő: 2.5 cm
- Súly: 45 gr
- Anyag: szilikon és ABS
- Szín: Fehér és rózsaszín
- Vízálló: Igen
- Akkumulátor: USB újratölthető
Értékelések
Mondd el véleményed – és mi megköszönjük egy ajándékkal!
Oszd meg velünk az őszinte véleményed, és cserébe adunk neked egy 3.000 Ft-os kupont, valamint ingyenes kiszállítást a következő vásárlásodhoz, ha annak értéke eléri a 20.000 Ft-ot.
Miért számít a véleményed?
Mert nálunk a legjobb élmény a te tapasztalataiddal kezdődik, segít másoknak magabiztosan választani – és közben mi is folyamatosan fejlődhetünk. Szóval, mi az, amit igazán szerettél a termékben?
Jelentkezz be most, és oszd meg velünk, hogy megköszönhessük neked!